آوریل, 2023 بدون نظر اخبار

همایش بین المللی صنعت پتروشیمی فرصتی برای داخلی سازی فناوری هاست

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی (IPF) فرصتی مناسب است تا انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان صنعت انجام شود و صنعت را به سوی اهداف خود رهنمون کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز چهارشنبه (۱۶ فروردین‌ماه) در سومین نشست کارگروه اجرایی چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی با تأکید بر ضرورت توسعه متوازن صنعت پتروشیمی اظهار کرد: برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی فرصتی مناسب برای انتقال تجربه و دانش روزآمد جهان میان فعالان این صنعت است و در این مسیر باید از ظرفیت‌های این رویداد علمی به بهترین شکل بهره‌مند شد.

وی افزود: با همکاری سازندگان توانمند داخلی، بسیاری از کالاها و تجهیزات مورد استفاده در صنعت پتروشیمی ایران بومی‌سازی شده است و در زمینه دانش فنی و ساخت کاتالیست‌ها نیز با تکیه بر دانشمندان و پژوهشگران متخصص و کارآمد در مسیر خودکفایی قرار داریم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: باید رشد کیفی بیشتری را در صنعت پتروشیمی محقق کنیم و تولید محصولات راهبردی در صنعت پتروشیمی ایران را با هدف تأمین نیاز صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی رقم بزنیم.

شاهمیرزایی با بیان اینکه برگزاری همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی می‌تواند این بخش را به سوی اهداف خود رهنمون کند، گفت: در صورت استفاده از ظرفیت‌های موجود، می‌توان بخشی از عقب‌ماندگی‌ها در صنعت پتروشیمی را برطرف کرد و حضور صاحب‌نظران و متخصصان در همایش امسال در این راستا نقش‌آفرین خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان یک شرکت مادر تخصصی و توسعه‌ای با آسیب‌شناسی و بررسی برخی از چالش‌های موجود در صنعت پتروشیمی، از همه فعالان این صنعت حمایت می‌کند و آماده هرگونه همکاری است

 

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *